17 października 2015

Lady Queen: Holder na płytki do stempli :)

Cześć :)

W ostatnim czasie miałam nalot paczkowy ze współprac, szczególnie tych z Chin.
Na tą paczuszkę czekałam prawie 3 miesiące.
Ale udało się :)
Dotarła cała i bez uszkodzeń :)

Lady Queen bo o tej marce będzie mowa, w drugiej paczuszce wysłali mi (prócz klipów, które mogliście oglądać tutaj) także holder na płytki do stempli.

Holder w kolorze żółtym ma wymiary 8cm x 9cm. Zawiera 12 koszulek dwustronnych dzięki czemu zmieszczą  się nam 24 płytki okrągłe jak BP, JQ, Konad itp oraz ośmiokątne jak QA.


Jest to już kolejne etui w mojej kolekcji, dokładnie 4. Wcześniejsze mieszczą ok 50 płytek.
Uwielbiam tego typu przedmioty, bo dzięki nim moje płytki ( a mam już ich sporo) mają swoje miejsce i nie przewalają się w różnych miejscach w moim pokoju.


Przy okazji łatwo jest szukać danej płytki jaka nas interesuje bo koszulki są przeźroczyste i mają świetne wycięcie na środku. Dzięki niemu łatwo się wyciąga każdą płytkę.


Jak widzicie poniżej mam jeszcze kilka nówek nie śmiganych :)



Przyznaję, że holder przyszedł do mnie w odpowiednim momencie bo już miałam płytki luzem a miejsc na nie w poprzednich holderach brak.


Jeśli jeszcze nie macie swojego etui na płytki a chciałybyście mieć wszystko uporządkowane w jednym miejscu to zapraszam Was do sklepu Lady Queen. W dziale Nail Art znajdziecie różnego rodzaju produkty do paznokci i między innymi powyżej pokazane Wam etui w różnych kolorach do wyboru. Jego cena w tej chwili wynosi 5,15$ ale możecie mieć go taniej o 15% jeśli użyjecie mojego kodu BMLC15.
Wysyłka nierejestrowana jest zawsze za darmo :)



Zapraszam Was także do działu Flash Sale, w którym znajdziecie mnóstwo produktów w promocyjnych cenach.

Buziaki :*

15 komentarzy:

  1. koniecznie w najbliższym czasie muszę się zaopatrzyć w takie etui, bo wczoraj szukałam jednej płytki chyba z godzinę haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne etui, za niedługo będę musiała kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne ;) Miałam też je wybrać, ale w końcu wzięłam co innego ;

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma piękny kolorek,ja mam niebieski

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny taki słoneczny żółty! Ja mam różowy z BPS i trochę żałuję, że nie poszukałam jakiegoś w innym kolorze ;)
    A może pokazałabyś swoją kolekcję płytek? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nigdy nie robiłam posta z płytkami jakie mam :) dobry pomysł żeby wreszcie je pokazać :)

      Usuń
  6. tez go mam i planuje na dniach zrobic recenzje. Ja niestety w moj rozowy nie dalam rady wcisnac plytek QA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu? mi one wchodzą wszędzie tego typu holdery bez problemu

      Usuń
  7. Wszystko w jednym miejsca, uwielbiam taki porządek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great! Thanks for sharing this. I read over the article and I really love all the things. By the way, could we get a chance to cooperate on SNS/Blog? We’ll pay USD. tonylau86china@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len