1 stycznia 2015

HAPPY NEW YEAR 2015! :)

Hello :)

Nowy Rok, Nowa Data i pierwszy dzień Stycznia :)
Na przywitanie tego 2015 roku pragnę Wam życzyć dużo zdrowia bo to ono odgrywa największą rolę w naszym życiu, szczęścia, miłości, spełnienia waszych marzeń jakiekolwiek one by nie były,
mnóstwo inspiracji zdobieniowych, ogrom wytrwałości w dążeniu do postawionego przez Was celu a także żeby ten rok był dla każdej osoby lepszym od minionego :)

Korzystając z okazji w tak ważnym pierwszym dniu chciałabym Was także przywitać z moim ostatnim mani sylwestrowym i jednocześnie pierwszym noworocznym :)

Jak miał wyglądać mój Sylwester?
W domu, w łóżku samotnie przed telewizorem ale jedna uparta duszyczka sprawiła, że ten dzień skończył się śmiesznie, pięknie i będzie co wspominać :)
Północ wybiła w najpiękniejszym miejscu w moim mieście, z którego widać cały NT, Zakopane i okolice. Magia i mnóstwo fajerwerków poruszy serce chyba każdego.
Nie wiedziałam kompletnie co zrobić na paznokciach prawie, że do ostatniego momentu byłam w rozsypce z moimi paznokciami i nie tylko.
Wybrać złoto czy srebro? czerń, szafir czy fiolet? jakie stemple?
Cały czas takie pytania się kotłowały w mojej głowie do momentu aż przypomniałam sobie piękne zdobienie Ines, które zobaczyć możecie TUTAJ !
Jeszcze nigdy tak szybko nie malowałam paznokci bo w ok 20-25min skończyłam na 5 min przed wyjściem :)
Teleexpress był i dziękuję Bogu za topy przyspieszające wysychanie lakieru.
Czego użyłam?


Czarny kolor Golden Rose Rich Color nr 35, który położyłam tylko na serdeczny paznokieć do tego mała cyrkonia, które przepięknie się prezentowała u Ines.

 Na mały paznokieć i kciuk dałam srebrny przepięknie mieniący się piasek od Lovely Snow Dust nr 3. Ciesze się, że go mam :D


Na pozostałe już paznokcie (środkowy i wskazujący) położyłam mój nowy holoś od Allepaznokcie nr 01, który skradł moje serce od pierwszego wejrzenia w sieci :)


Holosia pomalowałam topem od SH Diamond Flash, kiedy już paznokcie były suche odbiłam na nie wzór z płytki SPRING nr 21 (ten z dołu). Na lewej ręce raczej z pośpiechu wzór troszkę mi się słabiej odbił. Do stempli wykorzystałam moją czerń Corala Pro silk nr 44. Odbijałam stemplem z gumką od B.loves plates. Jak  na ten moment żółta gumka jest najlepsza, czekam jeszcze na granatową :) Całość paznokci pokryłam topem prócz kciuka i małego.





Co powiecie o mojej wersji zdobieniowej?
Wiem, że Ines miała o wiele bardziej ładniejszą i do dziś gdy patrzę na jej zdjęcia moje oczy lśnią :)
Niby mani na szybko ale swój urok ma i wpasowało się w imprezkę :*
Zdjęcia robiłam dziś więc mani przetrwało burzliwą i huczną noc :)

Pozdrawiam i buziaczki :*

34 komentarze:

  1. beautiful design! Happy new year! Regards, Natasha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much for your comment Natasha :) Best regards :*

      Usuń
  2. Jak już wiesz,mnie z tą żółtą gumką nic nie wyszło,nie umiałam jej zmatowić,wszystko mi się kleiło i ma dziurki same:( piękne jak zwykle te Twoje paznokietki :)kochana życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku,oby Twoje marzenia się spełniały a na twarzy nigdy nie zabrakło uśmiechu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę czemu u Cb tak sie z tą gumką dzieje ale może jakiś feler miala bądź za ostry mialaś blok polerski bo ja podobnie mialam z gumka BPS :(
      Dziękuję :*

      Usuń
  3. Ten holoś jest przecudny, muszę go zamówić w końcu :)
    Zdobienie śliczne :) ale wg mnie ta żółta gumka mimo, że jest mięciutka to nie odbija za dobrze, ale jeszcze jej nie spiłowałam ;p
    i Tobie również życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku! dużo zdrówka, radości i inspiracji pazurkowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi robiła to samo ale kiedy ja zmatowilam to odbija mi najlepiej :D Dziękuje :*

      Usuń
  4. Una manicura muy bonita, feliz 2015!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle u Ciebie pięknie :) Nawet jak robisz na szybko, to wygląda tak starannie :D
    A Lovelaczka zazdroszczę... mój już niestety świeci pustkami po ubiegłorocznym nadużywaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci Kasiu bardzo a ja zaś swój w zeszłym roku oszczędzałam :D

      Usuń
  6. wyszło świetnie :) uwielbiam ten wzór <3 ja też swoje mani robiłam 5 min przed przyjściem znajomych i chyba o podobnej porze co Ty :D niestety na moich pazurkach także wylądował czarny lakier + kolorowy top, bo również nie miałam koncepcji na swoje paznokcie, niby pomysłów tysiące, a jak przyszło co do czego, to nie wiedziałam co zmalować ;)

    Wszystkiego naj w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo ja mówiłam pomysłów tysiace a wyboru jednego brak :D
      Dziekuje :*

      Usuń
  7. Śliczne mani jak zawsze ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Szybkie mani, a wciąż fajne! Holoś i piasek z Lovely robią wrażenie :)
    Ja nie zdążyłam nic zmalować na Sylwka, po pracy trzeba było jeszcze wrócić do domu, przygotować trochę jedzenia i jechać z powrotem z wałówką do znajomych na imprezkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne, czy jest jeszcze skjlep allepaznokcie w Nowym Targu??? lata nie zagladalam na waksmundzka ale ten holo bym przygarnela przy okazji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest ale teraz juz po drugiej str ulicy :D Ja swoje holo kupiłam w Łodzi więc nie wiem czy u nas one są :D poza tym ceny w naszej hurtowni są tak wysokie że ja już sama dawno tam nic nie kupowałam

      Usuń
    2. E to jak ma byc drogo i jeszcze trzeba zboczyc z trasy ktora zwykle sie poruszam po NT to wole zamowic w necie. W allepaznokcie nie bylam juz chyba ponad 4 lata. Skonczylam szkole tam (technik uslug kosmetycznych w rynku) to i malo bywam w NT

      Usuń
  10. SnowDust jest cudny! Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic dodać nic ująć, idealna kompozycja ;) Ja zawsze jak mówiłam że Sylwester spęzam w domu to moi znajomi szybko zmieniali mi ten plan ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny mani! Ja swój też chwile przed sylwestrem robiłam :P Szcześliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie Ci to wyszło!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne pazurki, piasek z Lovely też mam i uwielbiam :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Anitko :) Szczęścia i ogromu uśmiechu w Nowym Roku aby 2015 był lepszy od minionego :D Ciszę się Twój Sylwester okazał się zaskakujący, radosny i pełen uśmiechu :) ja byłam do 18 w pracy -porażka :( Bardzo się cieszę, że mogłam Cię zainspirować - dla mnie jest to największy komplement :) Piękne mani w mega krótkim czasie zrobiłaś :) i faktycznie nie wyobrażam sobie już życia bez przyśpieszaczy schnięcia :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* znam ten ból bo też tak kiedyś pracowalam do tej godz, mani wyszło szybko w zabójczym tempie ale to zasługa też SH :D

      Usuń
  16. bardzo fajne połączenie! srebro lovely jest moim ulubieńcem :) a w połączeniu z czernią, holo i stemplami - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super mani moje sylwestrowe też w podobnych kolorach jest:) bo jest do dziś :) a gumka też ci całego wzoru nie odbija tak jak mi robi takie plamki na wzorach :( kurcze tylko że mi robi troszkę większe i muszę chyba jeszcze zmatowić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Gosia tu się mylisz mi odbija właśnie cały wzór tu akurat była wina moja bo za lekko odbijałam na paznokcie w lewej rece bo sie bałam, że lakier nie wyschnął do końca bo to była ręka w drugiej kolejności malowana. Gdyby mi nie odbijał całości to prawa reka miałaby to samo a tak tam jest wszystko idealnie odbite.

      Usuń
  18. Love the swirls! And love the colours you picked. Make a great combo. Happy new year!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne mani. Sama niedawno miałam takie połączenie kolorystyczne na pazurkach i dokładnie ta sama czerń z Rich Color i piaskowe srebro z Lovely :-D Cudnie :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len