21 października 2014

MIYO Nail Academy- NR 02 NY BY NIGHT

Witam,

MIYO Nail Academy nr 01 już widzieliście w poprzednim poście dlatego dziś pozostała już nam dwójka.
NY BY NIGHT  bo taką właśnie nosi nazwę NR 02, to zestaw 3 mini lakierów do zdobień w kolorach takich jak: niebieski, granatowy i fioletowy.

Zresztą sami zobaczcie:

Opakowanie niczym się nie różni od poprzednich kolorów.
Jest małe, okrągłe  i szklane. Pędzelek i nakrętka mała, zbyt mała.
Prócz do pełnego krycia paznokci nadają się także do zdobień.
Wykończenie mają z połyskiem.



Pierwszy z nich to fiolet z mini szafirowymi drobinkami.
Do pełnego krycia potrzebuje dwóch warstw. Zmywa się dobrze, nie barwi skórek.
Czas wysychania jest szybki ok 10 min.




Kolejny drugi kolor to niebieski bardziej błękit niż turkus chociaż może coś pomiędzy?
Z całej trójki najlepiej kryje bo już przy jednej warstwie jednak tu macie okazje zobaczyć dwie cienkie. Zawiera w sobie mini drobinki. Zmywa się go także szybko.
Uwielbiam takie kolory i tą tonacje kolorystyczną.
Schnie w szybkim tempie.



Ostatni jaki mi został do pokazania to granacik, który kryje najgorzej z całej trójki. Starczają mu co prawda dwie warstwy ale pierwsza cienka a druga już grubsza.
Myślałam, że to własnie ten jako jedyny czysty ciemny kremik będzie krył najlepiej ale się pomyliłam.
Schnie podobnie jak reszta.



Do mojego zdobienia użyłam jako tło bieli MIYO mini drops MALIBU z nr 160 natomiast całą trójkę wykorzystałam do wykonania Distressed Nails. 
Całość mi się dobrze nosiło i przykuwało uwagę głównie pań w sklepie przy kasie.
Też macie czasami takie uczucie, że ktoś wzrokiem pożera Wasze paznokcie?
Nie lubię takiego zachowania wolę jeśli ktoś spogląda delikatnie, ukradkiem.















Lakiery  z dzisiejeszej notki dostępne są w tym Miejscu w cenie 6,99zł.
Zastosowanie mają spore i łatwo je zmieścić nawet do naszej torebki w razie potrzeby na szybkie mani w danej sytuacji.
A Wam spodobało się moje połączenie?

Dziękuję firmie  MIYO za możliwość testowania lakieru.
W żadnym stopniu nie wpłynęło to na moją osobistą ocenę :)


Buziaki :*



33 komentarze:

  1. kurcze, ten pierwszy jak slicznie opalizuje! ;) super wyglada to połaczenie, trio zaprezentowałas super! Podoba mi się calość. Nietypowe maja te buteleczki :) Ciekawe czym sie kierowali tworząc je!? :D:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też podobaja ale czym sie kierowali to niewiem zakrętka jest nieprzemyslana :) dziękuję :*

      Usuń
  2. Strasznie fajny pomysł na te kolory i całe zdobienie :) podoba mi się wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery swoja droga, ale strasznie mi się to zdobienie podoba :) a to fakt, ze czesto zwracaja na paznokcie uwage pani w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne kolorki, takie moje:D a metoda daje fajne efekty :P chyba muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbuj ja pierwszy raz spr i mi się spodobało :) dobrze mi się nosiło to mani

      Usuń
  5. świetne pazurki, bardzo mi się podobają :) chciałam trafić ten zestaw w swojej paczce i niestety mi się nie udało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak zobaczylam ten zestaw to oczka mi się mocno świeciły :) dziękuję :D

      Usuń
  6. bardzo ładne mani zrobilas, tez nie lubie jak ktos nachalnie sie gapi na moje paznokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Może głupia jestem i powinnam się cieszyć ale to tak jakby mi przypadkowy facet patrzył w dekolt :/

      Usuń
  7. totalnie "moje" kolory! pięknie je połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna kolorystyka ♡ i... za bardzo Cię nie pocieszę.. i pewnie pójdę na wygnanie.. ale też chętnie pożeram wzrokiem Twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha pożerasz ale ukradkiem bo ja nie widze :P dzięki :*

      Usuń
  9. Najbardziej podoba mi się ten fiolet z szafirowym połyskiem. Mam coś podobnego, ale z innej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W słońcu się pięknie prezentował i chyba też mam coś podobnego do niego

      Usuń
  10. Ojtam ojtam, pokazuj paznokcie dumnie, nawet ekspedientkom w sklepie! Nie można ukrywać takich ładnych paznokci!
    Zestawienie zrobiłaś ślicznie, bardzo ładne te lakiery z drobinkami, a distressed wyszedł super, uwielbiam takie kolory i mogę nie być obiektywna :)
    Ten jeden lakier mi przypomina colour alike typografia J, albo life z numerkiem 33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest podobny do typografii właśnie :) czasami mnie aż peszy jak tak patrzą

      Usuń
  11. Wish I could buy them here. Just the bottles are worth the buy! Love your mani, colors fit perfectly together!

    OdpowiedzUsuń
  12. no ten zestaw zdecydowanie bardziej w moim guście! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne połączenie kolorków w zestawie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolory są świetne, uwielbiam niebieskości :) jednak nie kuszą mnie na tyle, żeby chcieć je mieć :D
    a niektórym to aż oczy wychodzą od tego wpatrywania się w paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w większej wersji by się bardziej przydały :) oj wychodZĄ żebyś wiedziała

      Usuń
  15. I really love the designs, you're an artist!
    I have just discovered your blog so I am your new follower
    XOXO
    Thiscanbeperfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post, paznokcie rewelacja! Zapraszam także na: http://hurraysaturday@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len