16 sierpnia 2014

STARS MANI with Stamp Template from KKCenterHk :)

Hejka :)

Dzisiejszy post będzie niczym specjalnym.
Aktualnie noszę bardzo proste zdobienie wykonane za pomocą płytki do stemplowania od KKCenterHk.
Spośród 7 wzorów wybrałam dwa, głównie gwiazdki i nutki na kciuki.
Sami zobaczcie:



Jak już sami zauważycie na poniższym zdjęciu widać, że płytka ma 4 wzory całopaznokciowe i 3 mniejsze.


Płytka przychodzi nam w specjalnym opakowaniu, zabezpieczona dodatkowo niebieską folią ochronną, którą należy ściągnąć przed użyciem.
Niestety z drugiej strony nie ma takiego zabezpieczenia dlatego też należy uważać żeby się nie skaleczyć przez ostre krawędzie płytki.



Tak płytka prezentuje się w całości :)


A teraz kilka słów o jej zastosowaniu w praktyce.
Nie jest źle bywało gorzej ale bywało też lepiej.
Samo odbijanie jest lekko problematyczne czasami co drugie odbicie wychodził mi cały wzór a czasami co piąte w zależności od wzoru.
Poniżej odbiłam na kartce i to już pokazuję jak to bywa z jej odbijaniem.
Używałam czarnego lakieru do stempli Essence.
Największy wzór z nutami pokazuje, że jest on źle wykończony szczególnie przy nutce u góry jest taka kropka, która ni w kij ni  w oko nie pasuje tu do niczego.
Płytkę wzięłam ze względu na te gwiazdki i chyba tylko one jako tako w miarę dobrze odbijają.
Być może jest to po części też moja wina bo nie będę ukrywać nie mam wprawy w stemplach odkąd przeszłam na ręczne malowanie.
Czemu napisałam że nie jest aż tak źle? Bo ostatnio na Ebay kupiłam z tej serii kilka płytke i 3 z nich mogę śmiało wywalić do kosza bo nic a nic nie odbijają czego sama też doświadczyła moja sis blogowa Sylwia.


Jako bazy pod stemple użyłam lakieru od Cleme Cosmetics z kolekcji Oh la la Viviane.
Nie jest to do końca róż, sama nie umiem określić tego koloru gdyż nawet tutaj moje zdjęcia nie uchwyciły jego prawdziwego oblicza.
Całość pokryłam SH insta dri. 


Viviane kryje po ok 3 warstwach choć i tu zobaczycie tylko dwie.
Resztę właściwości ma takie same jak jego poprzednicy z tej kolekcji np. TUTAJ
Lakiery dostępne są już w Drogerii Laboo za ok. 3,99zł :)







Jeśli jesteście zainteresowani produktami KKCenterHk to możecie zajrzeć TU.
Tą płytkę można znaleźć TUTAJ.
Dodatkowo gdyby ktoś chciał coś od nich zamówić to możecie powołać się na mój kod anitanails89
który uprawnia Was do 10% zniżki na zakupy z ich sklepu.




A już wkrótce pokażę Wam co dostałam od Pierre Rene za zdobycie tytułu Ekspertki Paznokciowej.


Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Ale te gwiazdki fajnie wyglądają ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! bardzo podoba mi się tak dużo malutkich wzorków na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądają, fajny kolorek i wzorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne gwiazdeczki :) ja lubie plytki z bps :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę płytki z BPS bo te niestety są gorszej jakości u nich i nie mają nowości :(

      Usuń
  5. W sumie fajnie te gwiazdki wyglądają, ale wzorki takie sobie na tej płytce i jeszcze do tego słabo się odbijają :(

    OdpowiedzUsuń
  6. łoj dobrze wiedzieć, że słabo się odbijają... ja polecam płytki z Promoto ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj nutka serio cienka jest... Ale dobrze, że chociaż gwiazdki wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len