6 grudnia 2013

Tydzień 6 w Projekcie u Ani :)

Gdzieś jest, lecz nie wiadomo gdzie
Świat, w którym baśń ta dzieje się,
Malutka pszczółka mieszka w nim
Co wieść chce wśród owadów prym.
 
Tę pszczółkę, którą tu widzicie, zowią Mają,
Wszyscy Maję znają i kochają.
 

Dziś będzie króciutko, bo po całym zabieganym dniu jestem zmęczona i padam z sił.
Tyle przygotowań mnie dziś i jutro jeszcze czeka do imprezy urodzinowo- mikołajowej, że muszę nabrać sił.
Kolejny tydzień 6 u Modnej Ani to temat:
Lata osa koło nosa :)
 
 
U mnie będzie to ale pszczółka Maja :)
Zdobienie wykonane na szybko lakierami do paznokci.
Nie czekałam do jutra dlatego już dziś zrobiłam zdjęcia z fleszem.
Niestety mój aparat a raczej jego baterie się wyczerpały więc jak to u mnie przystało:
"Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma"
 
 
Pszczółka u mnie była ale już się zmyła.
Jutro jak zdążę to zmaluję coś lepszego a tymczasem oglądnijcie moje wypociny:
 






 
 
Moja pszczółka niestety nie ma czółek bo już mi się nie zmieściły, no cóż jest bez hehe :)
 
Więcej prac innych dziewczyn możecie zobaczyć
 
 
Zmykam do łóżeczka
Pozdrawiam :)

 


19 komentarzy:

  1. Jakie słodkie :) Jakie urocze! Twoje pazurki wywołały uśmiech ma mojej twarzy!
    Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jak miło :) bardzo się cieszę że się uśmiechnęłaś :)

      Usuń
  2. Pszczółka maja jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maja jest super! bardzo mis się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładniutka :) wesoła i przywołuje wspomnienie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za dzieciaka strasznie nie lubiłam tej bajki bo bałam się pajęczycy Tekli :P I pani sprzedającej w sklepie, bo też tak miała na imię :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ej nie zauważyłam, że nie ma czułek :D bardzo fajnie Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne ! ;) bardzo fajnie ci to wyszlo ;) masz talent .

    www.linkacosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybacz krytykę, ale Maja nieco mnie przeraża.. Trochę mi się z lwem kojarzy ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len