8 października 2013

Wyniki pierwszego rozdania!

Cześć,
 
Jak sam tytuł brzmi dziś nastąpił ten moment, w którym dowiecie się kto wygrał
moje pierwsze mini rozdanie, które zakończyło się w sobotę!
 
 
Na samym wstępie muszę powiedzieć, że miałam sporo zgłoszeń głównie na Facebooku i niestety nie wszyscy zrobili to co powinni zrobić według moich zaleceń, dlatego też te osoby nie były brane pod uwagę.
 
Tak to wyglądało od samego początku:
 





 
 
Przypominam że te osoby, które po zakończeniu rozdania i wyłonieniu zwycięzcy uciekną z bloga jak i Fb następnym razem nie będą miały możliwości wzięcia udziału w rozdaniu.
Losowanie odbyło się ręcznie przeze mnie i oczywiście żeby nikt nie miał wątpliwości to właśnie
to jak to się odbyło możecie oglądnąć na poniższym filmiku.
 
 
Nie przedłużając dalej mam zaszczyt przedstawić osobę, której udało się wygrać
 
a jest nią:
 
 
 
i jeszcze zdjęcie które również trafia do archiwum :)
 
 
Gratuluję Paulinko
i
czekam na Twoje dane wysyłkowe.
Wyślij mi je na
lub na Fb w wiadomości :)
 
Dziękuję jeszcze raz wszystkim za tak spory udział w tym rozdaniu.
Mam nadzieję, że nikt nie ucieknie ode mnie bo już za niedługo pojawi się kolejne rozdanie.
 
Pozdrawiam
 




3 komentarze:

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len