3 października 2013

Moje pędzelki do zdobienia paznokci :) (Tutorial)

Hejka wszystkim,
Jakiś czas temu pytałam Was czy chcecie zobaczyć moje pędzelki do zdobienia paznokci jakie ja używam.
Z racji takiej, że wiele z Was ostatnio wypytywało mnie właśnie o nie, to stąd też powstał pomysł na taki post jaki i....
na filmik na moim kanale na You Tube.
 
Może zacznijmy od zdjęć.
Jako iż ja mam pędzelki z różnych firm to postanowiłam to porozdzielać i przypisać je każde w daną firmę.
Do dzieła:

 

Tutaj widzicie oprócz pędzelków jeszcze kilka moich nowych sond. Całość zakupiona w sklepie chińskim Szanghaj.
 9szt pędzelków różnej wielkości, dałam za nie 16zł.
 Sondy o różnych rozmiarach kuleczek za 12zł
 3 cienkie pędzelki za ok.6zł
 Pędzelek ten bardziej mi pasuje do makijażu- ok.2zł
 Pędzelki z zestawu startowego z hurtowni AllePaznokcie z Łodzi i sonda z AllePaznokcie z Nowego Targu.
 Zestaw był duży bo za ponad 200zł więc nie znam ich ceny jak i ich nie polecam, bo są złej jakości.
Sonda kosztowała ok.7zł, kuleczki są tej samej wielkości po obu stronach.
Jak same widzicie opłacało mi się kupić sondy z Szanghaju 5szt./12zł a kuleczki są różnej wielkości.
 Kolejne pędzelki jakie kupiłam początkiem tego roku są z firmy Donegal za 12,49zł a możecie je znaleźć Tutaj!
 Są bardzo fajne i przydatne polecam je jak najbardziej bo cena też nie jest wysoka.
Kolejne pędzle są z Allegro od sprzedawcy modelas123 i dałam za nie ok. 10-12zł z przesyłką.
Są one bardzo fajne bo cieniutkie o takie mi właśnie chodziło i ich używam najczęściej.
Sklep nie jest z artykułami do paznokci a jest to sklep modelarski.
Polecam takie sklepy bo są one dużo tańsze a niczym tak na prawdę się nie różnią jak tylko ceną. 
 Te również zakupiłam na Allegro jednak u innego już sprzedawcy, którego już nie pamiętam.
 Pędzelki te są w rozmiarach od #2 do #8 i z pośpiechu na moim filmiku się pomyliłam i powiedziałam, że do #6.
Przepraszam za tą pomyłkę ale jakże drobną, bo każdy i tak wie i widzi o co chodzi :)
Ceny niestety nie pamiętam ale ja nigdy nie kupuje drogich pędzelków jak do 15zł.
 Ten o to pędzelek zakupiłam w sklepie po 5zł wszystko z dodatkowymi ozdobami do paznokci w słoiczkach.
Był to mój pierwszy taki pędzelek gdy zaczynałam swoją przygodę z paznokciami.
 I na sam koniec nie może również zabraknąć moich ostatnich zdobyczy o których możecie poczytać Tutaj 
 Jak zapewne wiecie otrzymałam je w ramach współpracy z firmą KKCenterHk, jest i 14 plus sonda czyli razem 15szt. w pięknym czarnym etui.
Tak wyglądają z bliska:)
 
A teraz mój obiecany filmik,
na którego zapraszam każdą z Was



Koniecznie dajcie mi znać czy warto robić takie filmiki czy może zakończyć i nie robić już dalej moich tutoriali?
Jeśli komuś się uda dobrnąć do samego końca i jeśli się spodoba to będzie mi miło jak polubicie moje wypociny jak i ze chcecie subskrybować mój kanał na YT :)


Na tą chwilę i ten moment żegnam się już z Wami cieplutko
i do usłyszenia w kolejnej notce na blogu :)

Pozdrawiam
 
 
Artykuł ten zobaczysz również na BeautyBook.pl


25 komentarzy:

  1. spora kolekcja :) ja mam tylko zestaw 13 pędzelków i sondę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no to już jest coś na dobry początek też miałam kiedyś mało :)

      Usuń
  2. łał fajnie, że nagrywasz filmiki :D a ja tam w którejś minucie usłyszałam "pędzelki z łosia" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe nie z "włosia" tylko szybko mówiłam i może przez to tak usłyszałaś ja jedynie co się pomyliłam to przy tych nr pędzelków i innych drobnostkach gdzie się poprawiałam :)

      Usuń
    2. A ja Ci absolutnie nie wytykam błędów ;) Ja siedzę chora i aż się uśmiechnęłam bo przez chwilę (zanim do mnie dotarło) pomyślałam nawet z jakiego łosia robi się pędzelki :D

      Usuń
    3. hehe wiem że mi nie wytykasz a nawet i dobrze, że mi to napisałaś bo na przyszłość będę się starać mówić wyraźniej hehe. Leciałam bo mi aparat a raczej baterie w nim siadały a to była jedyna najlepsza okazja w tym dniu do nagrania go. Także na przyszłość się mi pisz śmiało jak coś jeszcze wypatrzysz bo wolę się uczyć na błędach niż się zastanawiać gdzie one są :) :*

      Usuń
  3. przyjemnie się Ciebie słucha, aż człowiekowi lepiej na sercu jak sobie tyle fajności poogląda ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję miło mi to słyszeć i nie ukrywam że czekam na większość opinii bo to jest bardzo ważne dla mnie :)

      Usuń
  4. ale masz ładny głosik :D
    ja mam tylko pędzelki kupione na allegro i to całkiem niedawno. :D
    i 2 sondy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz ja na samym początku nie wiedziałam co to jest sonda hehe :) ale sama się też wzbogacisz w więcej jak się szuka tego jedynego pedzla

      Usuń
  5. Ty moje zdanie znasz :P filmik jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zbiór :) także mam tego sporo :P

    OdpowiedzUsuń
  7. spora kolekcja, chyba musze swoją powiększyć bo mam może 10 sztuk, a używam z nich może 2 i to takich ze sklepu plastycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. no troszkę teraz spora hehe aż się sama pogubie w nich zaraz

      Usuń
  9. Ja mam tylko 6 :D Przy Tobie jestem malutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale za to ja teraz będę miała problem który wybrać :)

      Usuń
  10. Ale spory asortyment :D Przynajmniej masz czym tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pokaźny zbiór :D ja się mogę schować z moim jednym, małym zestawem :D ale masz przyjemny głos! Więcej filmików :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo bo to wiele znaczy i skoro miło się Wam mnie słucha to może jeszcze coś się kiedyś pojawi :)

      Usuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len